Wikia

Wiki Totalna Porażka

Gwen

Dyskusja0
3strony na
tej wiki
Gwen to bohaterka Totalnej Porażki. Była obozowiczką na Wyspie Totalnej Porażki w drużynie Wrzeszczące Susły gdzie zwyciężyła. Później uczestniczyła na Planie Totalnej Porażki jako przywódca
100px-TDA DIY Char Gwen.png
zespołu Trzeszczące Żarówy. Powraca w Totalnej Porażce w trasie jako członkini zespołu Amazonki.

PrzeglądEdytuj

Wyspa Totalnej PorażkiEdytuj

Podczas pierwszych kilku odcinków Gwen działała agresywnie, defensywnie. Ludzie myślą że jest pesymistką, jednak mimo niezbyt pogodnego nastawienia Gwen nią nie jest. Nie jest gorzkim człowiekiem, ale uważa na to z kim się zaprzyjaźnia i komu powierza swoje sekrety. Kiedy była uwiązana z Geoffem w odcinku Próba potrójnie uzbojonego triathlonu ujawnia że nigdy nie została zaproszona na imprezę choć czasem chciałaby zmienić się na jeden dzień w super imprezową laskę. Gwen zdaje się chcieć dołączyć do grupy ludzi ale jest zbyt ostrożna więc stała się samotnikiem z wyboru. Jest inteligentna, zrównoważona, niezależna, gotkowata i jest w stanie wykonać wszystkie zadania w programie bez większych trudności. To pozwala jej wygrać Wyspę Totalnej Porażki. Ma także kilku przyjaciół na wyspie, choć nie ukrywa swojego konfliktu

z Heather - która kilkakrotnie robiła Gwen różne złe rzeczy (np. czytanie jej pamiętnika na głos w programie). Jej konflikt z Heather był jednym z największych konfliktów na wyspie. Kiedy Gwen przybywa na wyspę jest zdenerwowana a może nawet trochę zła. Wydaje się być niezadowolona z wielu rzeczy min. wyjątkowo szczęśliwej postawy Geoffa. Stara się ukryć swoje uczucia do Trenta mimo iż uśmiecha się ilekroć on jest koło niej. Już w pierwszym odcinku Gwen ujawnia swoje negatywne nastawienie do ludzi - rozpoczyna konflikt z Heather; wyrzuca próbującego z nią flirtować Cody'ego oraz nazywa Lindsay idiotką. Jednak Tyler próbuje ją pocieszyć mówiąc że przynajmniej nie musi spać obok Duncana. W tym (pierwszym) odcinku Wyspy Gwen jest pod wrażeniem zabicia karalucha siekierą przez Duncana, później na stołówce gdy zapytała Szefa dlaczego jej obiad się rusza została opryskana mięsem.

W odcinku Miejsce takie sobie - cz.2 gdy skacze z klifu jest przerażona. Kontynuuje także konflikt z Heather gdy ta odmawia skoku z klifu przez publiczne zmoczenie włosów. Mimo że nie reaguje tak gwałtownie jak LeShawna to jednak mówi do niej "Chyba żartujesz".

W odcinku Wielkie spanie Gwen najpierw mówi Haroldowi aby nie marudził podczas biegu - pierwszej części wyzwania. Potem jako pierwsza orientuje się że wygrali to wyzwanie jednak ku jej rozczarowaniu ogłoszone zostaje że bieg nie był punktowany. Mówi w konfesjonale, że prawie się popłakała na widok jedzenia przygotowanego dla zawodników - w tym dla niej. Później po obfitym posiłku Gwen odpowiada Trentowi że zanim wszyscy zasną minie prawdopodobnie mniej niż godzina. Z pomocą Trenta była wraz z nim ostatnią osobą która nie zasnęła, podczas tego czuwania Gwen wyznała Trentowi kilka swoich sekretów i wtedy zawiązała się między nimi przyjaźń. Po 85 godzinach jest jedną z pięciu osób które nie zasnęły. Później Gwen jest smutno kiedy Trent zasypia gdyż zostaje sama z Duncanem jako dwie osoby czuwające z poszczególnych drużyn. Udało jej się wygrać to wyzwanie gdyż Duncan zasnął na sedesie w łazience. Jednak zasypia w czasie ogłoszenia zwycięzcy przez Chrisa.

W odcinku Awantura przy grze w zbijaka Gwen o mało co nie zasnęła przez większą część odcinka. Przyszła później na śniadanie i w dodatku zaraz zasnęła przy stole. Kiedy Heather dokuczliwie przezywa Zabójcze Okonie Courtney próbuje rzucić w Heather płatkami owsianymi, jednak ta oddala się co nieco i przypadkowo owsianka ląduje na twarzy Gwen. Mimo senności brała udział w wyzwaniu, w pierwszej rundzie została niemal natychmiast wyeliminowana przez DJ'a. Nie pojawiała się na boisku aż do piątej rundy gdzie znokautowała Courtney dodając "To za owsiankę" i wspólnie z LeShawną śmiała się z tego. Od tego momentu zaprzyjaźniła się z LeShawną. Także w piątej rundzie została wyeliminowana przez DJ'a (ponownie). Byłaby znokałtowana już wcześniej ale w chwili gdy piłka leciała w stronę Gwen Cody bezinteresownie ją obrnonił wskakując przed nią i sam został znokautowany. Gwen skomentowała zachowanie Noah po tym jak przez niego jej drużyna przegrała wyzwanie.

W odcinku Niezbyt sławni Gwen na początku komentuje zachowanie Lindsay', która użala się nad brakiem samoopalacza. Następnie idzie do Amfiteatru gdzie siada obok Trenta, który trzymał jej miejsce. Obok niej siada Cody. Gwen nie występuje na pokazie talentów - dzisiejszym wyzwaniu lecz proponuje występ Trentowi. Sama natomiast idzie w dalekie miejsce i zaczyna pisać w swoim pamiętniku'. Za chwilę podchodzi do niej Cody, którego zachowanie (obwąchiwanie i flirtowanie) denerwuje Gwen, jednak nie jest ona dla niego tak agresywna jak w odcinku Miejsce takie sobie - cz.1. W tym odcinku rozpoczyna się poważny konflikt Gwen z Heather który rozpoczyna się już na początku przesłuchań do programu talentów. Heather sama mianowała się kapitanem co niepodobało się Gwen. Później Gwen pogrążyła się w smutku z powodu tego że Heather perfidnie wkradła się do jej pokoju, wykradła jej pamiętnik i przeczytała go na pokazie talentów ośmieszając ją na oczach całego świata. W zemście Gwen wpuściła czerwone mrówki Harolda do łóżka Heather w nocy. Słysząc krzyk przerażonej Heather z uśmiechem zasnęła.

W odcinku Kiepskie Gwen jest przez cały czas tak zażenowana i pogrążona po pokazie talentów że nawet nie chce rozmawiać z Trentem.

W odcinku Czynnik fobii Gwen przyznała się do strachu przed zakopaniem żywcem. Strach ten wziął się prawdopodobnie z jej choroby - klaustrofobii. Jej zadaniem było wytrzymanie 5 minut zakopanym na plaży. Od Trenta dostała krótkofalówkę aby móc z nim rozmawiać. Dzielnie zniosła swoje zadanie mimo iż musiała wytrzymać dłużej niż 5 minut bo Trent zapomniał ją odkopać. Przez ten incydent rozkwitający Związek Gwen-Trent został lekko nadszarpnięty ponieważ Trent zawiódł jej zaufanie.

W odcinku W górę strumienia' Gwen jako partnera do łódki musiała mieć Cody'ego co podobało się jemu ale jej nie. Cody cały czas denerwował Gwen chcąc się z nią umuwić. Była zaskoczona gdy zaoferował się że powie coś miłego Trentowi na jej temat. W kieszeni miał chleb aby przygotować dla Gwen romantyczny piknik. W drugą stronę - wracając z Wyspy Kości Gwen była w łódce z Trentem tak jak chciała na początku a jako nagrodę dla Cody'ego za umieszczenie Gwen z Trentem w jednej łódce pozostawiła mu swój stanik z powodu zakładu Cody'ego z Owenem.

W odcinkach Paintball i polowanie na jelenia oraz Jeśli nie możesz znieść upału... Gwen kontynuuje zawzięty konflikt z Heather poprzez walki słowne. Po za tym nie wyróżnia się niczym szczególnym.

W odcinku Komu możesz zaufać? konflikt Gwen z Heather rozkwita. Heather jest partnerką Gwen w pierwszym wspinaczkowym wyzwaniu. Heather ciągnie za linę która przedziera spodnie Gwen i widać jej majtki. Mimo to jednak Gwen wspina się dalej i wygrywa wyzwanie dla swojego zespołu. Później brała udział w wyzwaniu jazdy na sankach w dół gdzie jej partnerką była LeShawna. Gwen bardzo się boi w czasie jazdy kierując LeShawną mimo to jednak wygrywa wyzwanie dla Wrzeszczących Susłów.

W odcinku Ciężki trening Gwen wygrywa nietykalność dla swojego zespołu nie poddając się po żadnym wyzwaniu. Musiała myć podłogę w toaletach gdy zapytała Szefa czy może pójść do łazienki. Śmieje się razem z LeShawną z Courtney gdy ta wybiega zwymiotować po zjedzeniu za dużej ilości ciasta. Na końcu odcinka dostaje pochwałę od Szefa.

W odcinku Ekstremalna tortura Gwen spiera się z Bridgette dla której z nich napisany został wiersz haiku. Gdy okazuje się że wiersz nie jest dla żadnej z nich obie dziewczyny przytulają się obiecując sobie że dowiedzą się do kogo jest ten wiersz. Gwen nie musiała brać udziału w wyzwaniach.

W odcinku Drugie śniadanie obrzydliwości Gwen jest zadowolona gdy Bridgette wybiera stronę jej i LeShawny a nie Heather, tak jak inni zawodnicy niezadowolona jest z wyzwania - posiłku obrzydliwości lecz w porównaniu z innymi zawodnikami praktycznie nie narzeka. Razem z LeShawną robią kawał Heather zamykajac ją poza domkiem na noc.

W odcinku Bez bólu, nie ma gry Gwen zaczyna ignorować Trenta ze względu na fakt że zostawił ją zakopaną żywce kilka odcinków temu. Jednak sytuacja się poprawia po przeprosinach Trenta. Tak jak inni pozostali zawodnicy tak i Gwen jest niezadowolona z powrotu Evy oraz Izzy. Jej wyzwania to wyrywanie włosów z nosa oraz tortury muzyką relaksacyjną. Gwen głosowała na Evę wyzywając ją od dziadła.

W odcinku Szukać i nie zniszczyć jej klucz został schowany w norze skunksa. Trent pomógł jej go wyciągnąć wlewając wodę do nory skunksa. Ten bezinteresowny gest Trenta doprowadził do pocałunku. Heather widząc to zobaczyła w tym zagrożenie i postanowiła podrzucić list adresowany do Gwen i pocałować Trenta na jej oczach. Po tym zdarzeniu Gwen była załamana, płakała. I wtedy LeShawna dowiedziała się o wszystkim od Gwen i postanowiła rozpowiedzieć wszystkim żeby wyeliminowali Trenta i tak się stało. Podczas ceremonii przy ognisku Gwen szczerze porozmawiała z Trentem po czym chciała drugi raz go pocałować na pożegnanie jednak Chris przerwał to zamierzenie.

W odcinku Ukryj się i bądź podstępny Gwen jest nadal zrospaczona po incydencie z Trentem lecz jest pocieszana przez LeShawnę i chce się zemścić na Heather. Schowała się udając trawę jednak gdy Szef nadepnął ją butem ta krzyknęła z bólu i się zdemaskowała. Gwen w tym wyzwaniu zajęła 4 miejsce. Owen przypadkowo mówi jej o sojuszu mężczyzn i dziewczyny też postanawiają się zjednoczyć. Gwen głosowała na Duncana chociał Bridgette została wyeliminowana.

W odcinku Przednia zabawa Gwen grała we freesbi z większością swoich konkurentów pozostałych jeszcze na wyspie. W tym odcinku także kontynuowany był konflikt pomiędzy Heather i Gwen. W czasie prezentacji rowerów Gwen obraziła Heather twierdząc że jej mózg jest lekki. Za to rower Gwen został przez Chrisa ogłoszony jako straszny a zarazem praktyczny. W drugiej części wyzwania Gwen musiała jeździć na rowerze Owena . Później była bardzo zadowolona gdy Lindsay zwyzywała Heather i rozstała się z Lindsay w dobrych stosunkach.

W odcinku Hak, lina i trudne zadanie obozowicze (w tym Gwen) oglądają straszny horror. Następnie Gwen przyznaje że mają z Duncanem podobne upodobania filmowe. Później gdy rozpoczyna się wyzwanie aby przeżyć Gwen zostaje liderem obozowiczów, jednak ku jej zdziwieniu nikt jej nie słucha. W końcu gdy zostaje sama postanawia iść do kuchni i zrobić sobie kanapkę. Nagle zjawia się prawdziwy zbiegły psychopata (Gwen o tym nie wie) i Gwen z nim rozmawia. Po chwili wbiegają pozostali obozowicze oraz Chris i Szef i informują Gwen że to prawdziwy psychopata. Ze strachu Gwen kopie psychopatę w twarz kilka razy i zyskuje nietykalność wygrywając wyzwanie.

W odcinku Obłęd na Wawanakwa! Gwen musiała złapać kaczkę. Szarpała się z Heather o sieć, lecz gdy zobaczyła przynęte natychmiast puściła siatkę. W konfesjonale powiedziała, że było to trudne wyzwanie gdyż kaczka zwiewała jak Struś Pędziwiatr (aluzja do serialu Królik Bugs i przyjaciele). W końcu jednak udaje jej się złapać kaczkę i zapędzić do klatki, dzięki czemu wygrywa nagrodę - pyszny posiłek. Mimo zwycięztwa wzięła ostatnią piankę.

W odcinku Próba potrójne uzbrojonego triathlonu Gwen na początku wyznaje w konfesjonale, że najbardziej wkurza ją Geoff i akurat do niego została przykuta w wyzwaniu. Gdy Gwen patrzy na mapę, Geoff fotografuje okoliczną przyrodę. Zdenerwowana Gwen wyrzuca aparat Geoff'a do jeziora. Następnie Gwen mówi żeby zaczął traktować wyzwanie poważnie i przestał udawać jej przyjaciela na co on odpowiada że wcale nie udaje tylko naprawdę ją lubi i gdyby chodzili do jednego liceum to zapraszał by ją na swoje imprezy tylko że myśli że nigdy nie chciałaby iść. Gwen natomiast wyznaje mu że czasami ma ochotę na jeden dzień zmienić się w szczęśliwą laskę która ma tysiące znajomych, pochłania wręcz niewiarygodne ilości cukru, jest cheerliderką z kucykami, ale ma niewłaściwe DNA. Na co Geoff obiecuje że po zakończeniu programu zaprosi ją na odjazdową imperę. Podczas Ceremonii Eliminacji Chris daje pianki LeShawnie; Duncanowi; Heather i Owenowi. Zostają tylko Gwen i Geoff. Gwen myśli że to ona zostaje wyeliminowana więc przyznaje się do porażki ale Chris każe jej usiąść i czekać na ostateczny werdykt a potem daje jej ostatnią piankę. Jest zszokowana że Geoff najmilszy facet na świecie zostaje wyeliminowany. Geoff akceptuje swój los i idzie do Portu Wstydu. Po drodze zatrzymuje go Gwen i oddaje mu aparat który wyłowiła z Jeziora Wawanakwa choć prawdopodobnie jest w nim trochę wody. Gwen ma się pożegnać gdy Geoff ją chwyta i robi im zdjęcie wraz z małymi rybami w obrazie.

W odcinku Ekstrawaganckie Obozo-jmacie Chris pyta Trenta co chciałby powiedzieć pozostałym, on odpowiada że powiedziłby Gwen że kibicuje jej i tęskni za nią. Przyznaje on także że jest zakochany w Gwen i ma nadzieje że wybaczyła mu tą wpadkę z Heather na co Izzy mówi że na miejscu Gwen nie puściłaby mu tego płazem. Courtney mówi że Gwen jest w inteligentna ale nie nadaje się do pracy w zespole. Lindsay mówi że czasami bywała bardzo niegrzeczna, ale przyznaje że Gwen wykręciła Heather najlepszy numer - wrzuciła mrówki Harolda do łóżka Heather. Bridgette natomiast mówi że lubi zarówno Gwen jak i LeShawnę i chciałaby aby obie wygrały. Pod koniec odcinka za wygraną Gwen są Lindsay; Cody oraz Trent.

W odcinku Obozowi rozbitkowie Gwen jest smutna z powodu eliminacji LeShawny w poprzednim odcinku. Po rozbiciu na wyspie uważa że wszyscy muszą radzić sobie sami bo inaczej umrą. Gwen buduje tratwę aby wydostać się z wyspy i przyjmuje Duncana (niechętnie) ponieważ jest bardzo głodna a on zdobył jajo. Jednak i tak w konsekwencji wszyscy utknęli na wyspie i wyznali swoje grzechy i sekrety (Gwen też). Później Owen wymyślił aby wszyscy się pomalowali i wydawali wojenne okrzyki na co Gwen powiedziała że to nie w jej stylu.

W odcinku Jesteśmy tam, Yeti! Gwen musi być w parze w Heather co jej się oczywiście nie podobało. Jednak pomimo konfliktu w końcu zdają sobie sprawę że muszą współpracować. W końcu po kilku "numerach" dziewczyny i chłopaki kradli sobie nazwajem rzeczy i w konsekwencji dziewczyny zostały bez zaopatrzenia. Gwen myślała że chłopaki schowali się za krzakiem i skoczyła na nich ale okazało się że to Sasquatchanakwa. Heather i Gwen ukradły tej nocy wszystkie rzeczy chłopakom oraz zdobyły nietykalność. Gwen rozstała się w koleżeńskich stosunkach z Duncanem.

W odcinku Wyzywam cię potrójnie Gwen wydawało się że wykluczenie przez nagłą śmierć to dobry pomysł. Niektóre zadania oddawała Heather a sama wykonała zadania Ezekiela - przeżucie paznokcia u nogi powoli, Katie i Sadie - pocałować martwą rybę, Cody'ego - wrzucenie kostek lodu do majtek aż do roztopienia, LeShawny - spacer po linie z mięsem nad basenem z rekinami i Geoffa - wypicie orężady w proszku z obozowego WC. Reszty zadań nie musiała robić, ponieważ zawarła sojusz z Owenem dzięki któremu Owen oddał jej połowę swoich luzerek i wykorzystywała je zamiast wykonywania zadań. Owen zgodził się na to ponieważ Gwen obiecała mu podział wygranej w przypadku gdyby to ona zwyciężyła a jeśli Owen zwycięży to Gwen kupi mu pudełko pączków. Po wyeliminowaniu Heather Owen i Gwen byli niezmiernie szczęśliwi.

W odcinku To już ostani raz naprawdę! Gwen uznała tylko pięć osób z wyspy o zdrowych zmysłach. Powiedziała że za wygraną pójdzie na uniwersytet, na historię sztuki a połowę odda'' '' Owenowi tak jak obiecała. Po tym jak Owen ogłosił że za wygraną urządzi imperezę po stronie Gwen zostali tylko Eva; Cody; LeShawna i Trent. Podczas wyścigu Gwen miała kapelusz w kształcie kurczaka. W czasie wyścigu miała dobry start, potem zatrzymała się przy masztach ponieważ Heather posmarowała jej maszt masłem ale Trent pomógł jej wycierając maszt własną koszulą. W następnym wyzwaniu oboje muszą przenieść jajo orła nie spadając w dół. Aby rozproszyć Gwen, Heather zdejmuje Justinowi koszulkę, jednak Owen także się rozprasza. Po chwili jednak Gwen przestaje być rozproszona i zaczyna iść dalej. Później w czasie biegu Gwen dziękuje Trentowi za babeczkę, której jak się okazuje nie podrzucił. Podrzuciła ją Heather. Miała ona spowodować ból brzucha i biegunkę aby Gwen przegrała finał. Jednak ona oddała babeczkę Owenowi i spowodowała ona biegunkę u Owena, który musiał zatrzymać się w toalecie - pokoju zwierzeń. Później gdy Owen popycha Gwen czując ciasteczka, do Gwen podchodzi Trent i zachęca Gwen aby wstała i walczyła następnie pomaga on jej wstać. Owen zatrzymuje się przed metą aby zjeść ciasteczka, natomiast zszokowana Gwen zwycięża program. Obiecuje także że wyprawi obiecaną przez Owena imprezę ze
Gwen wants to go out with Trent.jpg

Gwen i Trent po zwycięztwie Gwen

wszystkimi oprócz Heather. Pod koniec odcinka gdy Chris ląduje w wodzie Gwen uśmiecha się do Heather aby ta się nie boczyła. Oraz obiecuje Trentowi że się z nim umówi.

W odcinku Wyspa Totalnej, Totalnej, Totalnej, Totalnej Porażki Gwen na początku śmieje się z buźki narysowanej na głowie Heather. Poszukując pieniędzy była z dwojgiem najlepszych przyjaciół z wyspy z Trentem oraz LeShawną. Cała trójka razem śmiała się widząc Heather atakowaną przez bobry i śli dalej nie pomagając Heather. Mimo niechęci do uczestnictwa w drugim sezonie programu - Plan Totalnej Porażki Gwen zostaje do tego zmuszona przez drobny druk.

Plan Totalnej PorażkiEdytuj

GwenTrentCompetitive.png

Gwen zapewnia Trenta że nie będą walczyć mimo przeciwnych drużyn

Gwen wraca do walki o milion dolarów w programie Plan Totalnej Porażki. Gwen nie dzieliła łóżka z nikim oprócz pierwszego odcinka - wtedy dzieliła je z Bridgette ale potem Bridgette została wyeliminowana i Gwen nie dzieliła łóżka z nikim. W tym sezonie zaczyna oficjalnie chodzić z Trentem i przedstawiać go jako swojego chłopaka. Od odcinka Poszukiwacze kosmicznych jaj Trent robi się zazdrosny o przyjaźń Duncana i Gwen. Mimo tego napięcia Trent udowadnia swą wartość ratując naszyjnik Gwen od wpadnięcia do kanału poświęcając wygraną w wyzwaniu. Gwen doceniając to podarowuje Trentowi naszyjnik mówiąc że ładnie mu z nim. Ona i Trent wygrywają wyzwanie ale ku swojemu zdziwieniu w tym sezonie będą musieli ze sobą konkurować gdyż będą w przeciwnych drużynach.

W odcinku Zamieszki na planie Gwen staje się kapitanem drużyny Trzeszczące Żarówy. Do swojej drużyny wybiera Duncana; LeShawnę; Harolda; DJ'a oraz Heather. Ponieważ Gwen wybrała Duncana jako pierwszego do swojej drużyny spowodowała że Trent po raz kolejny był zazdrosny i w odwecie jako pierwszą wybrał "przepiękną" Lindsay. Gwen, która przypadkowo wybrała Duncana pierwszego zorientowała się, że Trent robi jej to aby wyprowadzić ją z równowagi. Później gdy Gwen upada Duncan ją podnosi a Gwen mówi że śą w tej samej drużynie, co znów wzbudza zazdrość Trenta i w odwecie gdy on sam upada i Lindsay go podnosi mówi że oni też są w jednej drużynie. Gwen i jej drużyna wygrywają pierwsze wyzwanie a później Gwen rozmawia szczerze z Trentem przysięgając mu że nie czuje nic do Duncana i są tylko przyajciółmi a Duncan trzyma pod poduszką zdjęcie Courtney.

Bbb1.png

Uścisk Gwen i Duncana

Jednak w odcinku Plaża, upał i trudne zadanie Trent zaczyna mieć obsesje np. ilość jaj na talerzu. Duncan wyśmiewa Trenta jednak Gwen go broni uderzając Duncana i mówiąc że lubi takich dziwaków jak Trent. Gdy drużyna Gwen wygrywa wyzwanie wykonuje ona z Duncanem przyjacielski uścisk co Trent bierze jako zdradę. Podczas wyzwania na Wyspie Totalnej Porażki obsesja Trenta obiera nowego biegu. Budując zamek z piasku każe wszystkiego robić po 9. Duncan mówi jej że liczba 9 to połączenie ilości liter w imieniu Gwen i w imieniu Trent. Harold dodaje że obsesja Trenta na punkcie tej liczby rozpoczęła się gdy zaczął on się interesować Gwen. Przez tę obsesję Gwen nie chce rozmawiać z Trentem gdy spotykają się razem przy szukaniu patyków (Trent ma ich 9). Później Trent chcę wziąć udział w wyzwaniu tanecznym przeciwko LeShawnie gdyż myśli że Gwen będzie smutna po przegraniu wyzwania. Gwen czuje się odpowiedzialna za początek jego problemów psychicznych. Później znów rozmawiają i chcą się pocałować gdy z za krzaków wyłania się Owen a Gwen i Trent rzucają w niego patykami. Mimo prób Gwen jej związek z Trentem zostaje oficjalnie skończony w odcinku 3:10 do Obłędowa gdyż on
Snapshot 2009-02-09 01-40-33.png

Trent pomaga Gwen

specjalnie zawalał dla niej wyzwania a ona chciała wygrywać uczciwie. Wiedząc że obsesja Trenta pogłębia się zerwała z nim w spokojny sposób. Jednak Justin to usłyszał i kazał powodzieć Gwen co przed chwilą powiedziała Trentowi. Gwen przyznała że Trent zawalał dla niej wyzwania ku zaskoczeniu pozostałych z drużyny Zabójcze Makiety. Kazała zawodnikom głosować na Trenta aby pokazać że naprawdę chciała wygrywać uczciwie. Trent zostaje wyeliminowany przez swoją drużynę a Gwen nawet nie ma okazji się z nim pożegnać, jednak widzi wszystko w siedzibie ekipy oglądając koniec programu z Chrisem. Od tego czasu Gwen rozpoczyna konflkt z Justinem.

W Podsumowaniu: I jest tylko niewiele osób które uważają że Gwen zrobiła poprawnie zrywając z Trentem. Zwłaszcza po wysłuchaniu piosenki Trenta. Ten fakt wskazuje na to że Gwen spadła na popularności po zerwaniu z Trentem.

W odcinku Wyposażona kuchnia Szefa Gwen
Snapshot 2009-04-12 01-27-27.png

Gwen opuszcza grę z uśmiechem

zaczyna odrabiać dług Makietom który został ustanowiony przez zerwanie Trenta i jej. Podczas wyzwania ucieczki z więzienia Gwen zatrzymuje się udając skurcz a podczas kopania udaje atak klaustrofobii i uderza Harolda złotą łopatą w głowę. Heather domyśla się żę Gwen weszła w układ z przeciwną drużyną. Podczas Ceremonii Eliminacji Gwen i Heather walczą o ostatniego Pozłacanego Chrisa ale ostatecznie dostaje go Heather a Gwen opuszcza Plan z uśmiechem na ustach. W konfesjonale ujawniowne zostaje że głosowani na nią Harold, LeShawna oraz Heather. LeShana i Harold głosowali na nią z powodu tego incydentu z łopatą. Gwen była pierwszą zawodniczką z drużyny Trzeszczące Żarówy która została wyeliminowana.

W odcinku Pewnej nocy, zaatakowała grypa Gwen jest wspominana przez Trzeszczące Żarówy gdyż członkowie jej drużyny dowiedzieli się o oszustwie Gwen ale nie dowiedzieli się o tym, że była szantażowana przez Justina.

W Podsumowaniu: II Gwen wychodzi na scenę wystraszona ponieważ jest nielubiana przez większość (zwłaszcza Katie, Sadie i Courtney oraz większą cześć widowni). Jest krytykowana przez wszystkich z powodu zerwania z Trentem. Aby pokazać,
830px-Aftermath2.png

Gwen tłumaszy Courtney że ona i Duncan są tylko przyjaciółmi

że nie jest taka zła mówi że nadal bardzo lubi Trenta i wszystkich uczestników show. To jednak nie zmienia faktu, że Courtney jest na nią zła gdyż Geoff dla własnej rozrywki puszcza materiały na których ona i Duncan rzekomo się prawie pocałowali. Zapewnienia Gwen że ona i Duncan są tylko przyjaciółmi nie wystarczają Courtney i dzwoni do swojego prawnika. Kiedy Gwen ma iść pod naciskiem Geoffa na grę z piraniami Trent zatrzymuje ją i mówi że to nie wina Gwen tylko jego bo to on zawalał wyzwania za co ona mu dziękuje a następnie przeprasza Trenta i oboje stają się przyjaciółmi.

O Gwen jest mowa w odcinku Milion dolarów P.N.E. gdy Courtney wspomina o jego bliskiej przyjaźni z Gwen a Duncan zaprzecza że jest z Gwen w związku.

Gwen pojawia się ponownie w odcinku Podsumowanie: III już nie jako gość ale jako widownia. Przez cały odcinek siedzi obok Trenta.

W odcinku Bunt w studiu Gwen tak jak inni zawodnicy jest zszokowana gdy Duncan i Beth remisują ze sobą z walce o główną wygraną.

Gwen vote.png

Gwen głosuje na zwycięzcę

Gwen pojawia się ponownie w odcinku Podsumowanie: IV. Zdaje się być urażona po pytaniu Trenta do zawodników. Później sama zadaje pytanie finalistom i pyta co zrobią z wygraną, czy wesprą ochronę środowiska czy będą myśleć tylko o sobie. Gwen zdaje się być zadowolona z odpowiedzi zarówno Beth jak i Duncana i mówi, że już wie na kogo odda swój głos. Widziana jest potem w kabinie do głosowania gdy nie chcę ujawnić na kogo głosuje bo nie życzy sobie żadnych przecieków. Jednak jest szczęśliwa gdy to Beth wygrywa program. W odcinku Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót okazuje się że Gwen po zakończeniu Planu Totalnej Porażki założyła własny video-blog aby mówić o ochronie środowiska. Katie i Sadie dołączają do niej jako jej asystentki (jednak zaczynają mówić o wiele wcześniej niż się umówiły z Gwen) co
Gwen's Vlog Site.jpg

Blog Gwen

oznacza że nie są już złe na Gwen.Jej blog zostaje jednak wkrótce zaatakowany przez Heather który szydzi sobie z blogu Gwen na własnym blogu. Gwen nie mogła już wytrzymać i pokazała video kompromitujące Heather. Ona i Heather zostały razem zaproszone do programu aby porozmawiać o swoim konflikcie jednak dochodzi pomiędzy nimi do walki na pięści. Później na czerwonym dywanie okazuje się że Chris będzie prowadził nowy show w telewizji i Gwen wraz z innymi uczestnikami próbuje zatrzymać bohaterów nowego programu. Jednak ich wysiłki spełzają na marne gdyż Courtney nieumiejętnie prowadzi autobus i spada on z klifu. Gwen jest jedną z uratowanych przez Chrisa i dostaje się do Totalnej Porażki w trasie sądząc że to może być jej sezon.

Totalna Porażka w trasieEdytuj

W odcinku Spacer po Egipcie - cz. 1 Gwen wysiada z autobusu po Heather i wyzywa jej włosy. Duncan komentuje to zachowanie przeinaczając komentarz Gwen w
Ghgghuhjy.png

Gwen zmotywowana przez Cody'ego śpiewa piosenkę w pierwszym odcinku Totalnej Porażki w trasie.

dowcip a ona się z niego śmieje. Początkowo Gwen odmawiała śpiewania jednak po przeczytaniu egzemplarzu zasad trzeciego sezonu przez Bridgette i namowach Cody'ego zdecydowała się zaśpiewać. Przy wyzwaniu z przejściem przez piramidę Gwen początkowo była sama dopóki Duncan nie zaoferował jej dołączenia do niego i Courtney. Razem z Courtney są smutne gdy Duncan odchodzi z progamu. Gwen zostaje umieszczona w drużynie z Heather, Izzy, Codym i Courtney.

Więcej od Wikii

Losowa wiki